ŠTA JE UZORAN GRAĐANIN

Komunikacija sa javnim institucijama, ustanovama, javnim preduzećima i ostalim službama često zna da bude komplikovana. Građani često ne znaju kome i na koji način treba da se obrate zbog rešavanja nekog svog problema. Iz tog razloga nastao je servis “Uzoran građanin” kao sredstvo za poboljšanje komunikacije građana i svih javnih činilaca koja deluju u službi građana.

Uzoran građanin je servis koji omogućava građanima da uočene probleme proslede nadležnim službama. Ovaj servis čine web aplikacija koja se nalazi na Internet adresi www.uzorangradjanin.rs i mobilna android aplikacija pomoću kojih građani prijavljuju probleme.

Prijavu problema građani mogu izvršiti na više načina a dovoljan je pristup Internetu bilo putem stonog računara ili mobilnog uređaja. Čak i ako ne postoji mogućnost povezivanja na Internet prijavu je moguće podneti i putem SMS poruke. Ceo sistem je osmišljen da bi građanima bio na usluzi i raspolaganju 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji na celoj teritoriji Republike Srbije

Građani koji se registruju na servis Uzoran građanin ili prilikom podnošenja prijave ostave svoje kontakt podatke, biće obavešteni od strane nadležnih šta je urađeno povodom njihovog problema.

Prijavi problem a nadležne službe će ga rešiti